קורס אסטרטגיה דיגיטלית לשווקים גלובליים

קורס אסטרטגיה דיגיטלית לשווקים גלובליים

רקע

ההתפתחות הטכנולוגית הפכה את הזירה הדיגיטלית הרשתית לאזור צרכני ושיווקי שיש להתחשב בו הן פנים ארגונית - תקציבים, הערכות, שיווק, מכירות, כ"א ואסטרטגיה, והן חיצונית - ביחס לדינמיקה הטכנולוגית שמחייבת תגובתיות מהירה בהתאם לשינויים בהעדפות צרכנים ולמגמות בשוק.

כל זאת מצריך תכנון שיווקי דיגטלי דינמי היודע לכמת דרך מדדי בקרה את יעילות הפעילויות המבוצעות במדיה הרשתית ,לא רק במדידת כמות Likes ללא משמעות, אלא בעיקר בהבנת הערך הנוצר לחברה מכירתית מהשגת לידים ושיווקית מהגברת מודעות וחיזוק מיתוגי.

רציונל הקורס - קהל היעד - סילבוס הקורס

................................................................................................................................................................................


רציונאל הקורס

הקורס מסייע במתן כלים תיכנון ובקרה לאיפיון ויישום האסטרטגיה השיווקית האינטרנטית, זאת תוך הבנת המדיה האינטרנטית השיווקית על רובדיה השונים.
הקורס מועבר על ידי מומחי תוכן ומדיה בתחומים השונים הקשורים למדיה האינטרנטית הישירה והחברתית, כולם בעלי ניסיון רב בניהול ויישום אסטרטגיות שיווקיות דיגיטלי בחברות רב לאומיות כגון Nice Systems, Comverse, Microsoft

קהל היעד

מקבלי החלטות בארגון ומנהלים שתפקידם ליצור השפעה על קבלת ההחלטות והכיוונים העסקיים: מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי פיתוח עסקי, יועצים שיווקים ומקביליהם.

סילבוס הקורס

מבוא

  • מושגים כלליים בשיווק.
  • הרשת - מה היא כוללת ואיפיון צרכים.


איפיון ובניית אתרים

  • SEO.
  • .Messaging Platform
  • .Affiliations Programs
  • .Blogs & Forums
  • .Leads Generation


שיווק ממוקד ברשתות חברתיות

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter


ניהול האסטרטגיה השיווקית

  • ניהול הממשק בין מכירות לשיווק
  • online marketing campaigns
  • KPI
  • Pay-Per-Click campaign