אסטרטגית שיווק – תיכנון פיתרונות שיווק ממוקדים ומונחי יעדים

אסטרטגית שיווק – תיכנון פיתרונות שיווק ממוקדים ומונחי יעדים

אנו מתחילים תהליך זה בניתוח מיקומה של החברה בשוק ביחס למתחרים ולשירותים אותם היא מספקת לקהלי יעד שונים. זאת, תוך אפיון מגמות בסביבה העסקית העתידית כתוצאה משינויים בהעדפות צרכנים, התפתחויות טכנולוגיות, ושינויים סביבתיים, תחרותיים ותרבותיים. 

כנגזרת, מתבצעת הערכה מחודשת של יתרונותייה היחסיים של החברה ביחס לקהלי יעד ושירותים שונים, ונבחנות דרכים שונות  ליצירת בידול בפעולותייה ובערך שהיא מספקת ללקוחותייה ביחס למתחרים ועל ידי בניית אסטרטגיות פעולה שיווקיות אפקטיביות ישירות ובמדיה הדיגיטלית לשם יצירת Unique Value Proposition בעיני צרכן השירותים.

אסטרטגיות פעולה שיווקיות  סינרגטיות

 אנו יוצרים ערך לחברות דרך תהליך אנליטי מבוסס מחקר הכולל סינרגיה בין הפעילויות השיווקיות השונות:

  • מיתוג
    תוך יצירת בידול ו- Unique Value Proposition.
     
  • שיווק במדיה הדיגיטלית:
    o איפיון אתרים, הקמתם והתאמתם לנישות שונות תוך הטמעת כלי SEO.
    o קידום שירותים באינטרנט ביחס לקהלי מטרה ממוקדים ומוגדרים.
    o שימוש ברשתות חברתיות לביסוס נוכחות וקידום שירותים.
    o הקמה ואפיון של דפי נחיתה ממוקדי תוכן וקהל יעד.
    o הטמעת כלי מדידה (KPI) בכל פלטפורמה שיווקית.
    o ניהול קמפיינים: PPC, Ad Words, Social Media.
     
  • קביעת מדיניות מחירים\ מוצר\ שירות\ לקוח.
     
    תכנון מדיניות חברה, מוצר ושירות ביחס לקהלי יעד שונים, מיקום החברה בכל סגמנט, חתך 80/20 של פעילויות ואסטרטגית שימור לקוחות.
     
  • יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים.
    מיפוי ותכנון שת"פ שיהוו נכסים אסטרטגיים בפעילות החברה ובבידולה בשוק. 
     
  • שיווק במיקור חוץ.
    הוצאת פעילויות מחוץ לחברה לגורמים מקצועיים, לשם האצת תהליכים והטמעתם. 
     
  • שיווק ישיר. 
    זיהוי ותכנון פעילויות משלימות נדרשות ביחס לשירותים\ מוצר\ קהלי יעד, והוצאתן לפועל; כגון: תערוכות, סמינרים, פעילויות שימור לקוחות ואחרות. 
     
  • הדרכות.