בחינת תהליכים וביצוע התאמות ארגוניות בתהליך ייעוץ ארגוני, נדרשות תומכות אסטרטגיה

בחינת תהליכים וביצוע התאמות ארגוניות בתהליך ייעוץ ארגוני, נדרשות תומכות אסטרטגיה

שינוי והתאמת תהליכים אירגוניים בתהליך ייעוץ ארגוני הינם חלק בלתי נפרד מתכנון האסטרטגיה העסקית והיכולת לממשה

אסטרטגיה ארגונית

הצלחתו של כל תהליך ייעוץ עסקי תלויה ביכולת הארגון ליישם, וחשוב מכך להטמיע, נורמות וערכים ברמה העסקית ארגונית שמטרתם לבסס תהליכי עבודה, קבלת החלטות, וביצוע שיובילו להשגת היעדים העסקיים הדרושים.
לשם כך, נדרש לעיתים לבצע התאמה של תהליכים ארגוניים בהתאם לאילוצים קיימים, אתגרים שבפתח, ופרופיל התנהגותי ערכי-עסקי של החברה שיבחן דרך תהליך ייעוץ ארגוני.

מטרת תהליך ייעוץ ארגוני הינה למפות את החוזקות והחולשות הארגוניות של הארגון בהתאם לאסטרטגיה העסקית והיכולת לממשה. מכיוון שכך, תהליך ייעוץ ארגוני הינו חלק קריטי בכל תהליך אסטרטגי.

ייעוץ ארגוני - שיטת 360 אסטרטגיה

360 אסטרטגיה מסייעת לארגונים בתהליכי ייעוץ ארגוני, דרך תהליך מיפוי מבוסס מחקר של לימוד הסביבה העסקית, האירגונית, התרבותית והפוליטית של הארגון. מטרת התהליך הינה לבצע כיול בין יכולות הארגון האישיות, הערכיות והנורמטיביות ליכולת לעמוד ביעדים. מכיוון שכך תהליך ייעוץ ארגוני יכלול לרוב ביצוע התאמות ושינויים אירגוניים תומכי אסטרטגיה לשם יצירת צמיחה עסקית קבועה.

תהליך ייעוץ ארגוני כולל בחינה והתאמה של הנושאים הבאים:

  • סינרגיה עסקית
    בחינת תהליכים אירגוניים והקשרים ביניהם לאור יעדי הארגון והיכולת למקסם אותם.
  • מדידה ובקרה
    פיתוח ארגוני דרך בניית כלי מדידה, בקרה ודיווח בין הנהלת החברה ליחידות העסקיות, ויצירת סביבת עבודה בעלת תרבות אירגונית ביצועית, ערכית ומדווחת.
  • גיוס
    ייעוץ ארגוני בתכנון תהליך הגיוס לארגון, התאמתו לפרופיל החברה ולמול היעדים העסקיים, ובניית אסטרטגיית כ"א לשם שימור כח האדם האיכותי לאורך זמן.
  • ניהול ושימור ידע
    ייעוץ ארגוני בבניית כלי ניהול ידע, נורמות התנהלות ודיווח לשם שימור הידע בארגון.
  • מיקור חוץ
    בדיקת חלופות של מיקור חוץ לארגונים המעוניינים בבחינת שיפור היעילות התפעולית של הארגון.
  • ביצוע התאמות ארגוניות נדרשות תומכות יעדים עסקיים.
  • הדרכות לארגונים.

הדרכות בתחום פיתוח אירגוני וכן ייעוץ ארגוני, למנהלי המשאב האנושי בארגונים ולדרגים ניהוליים ברמת קבלת החלטות.

קורסי ייעוץ ארגוני שאנו מציעים כוללים את התחומים הבאים:

  • פיתוח מנהלים
  • ניהול זמן
  • התמודדות עם מצבי שינוי
  • התמודדות עם לחץ
  • שינוי תפיסת תפקיד
  • ממשקי עבודה
  • מיומנויות ניהוליות
  • תהליך קבלת החלטות
  • תקשורת ארגונית
  • התמודדות עם קונפליקטים
  • תהליך שכנוע והשפעה

360 אסטרטגיה עובדת בשת"פ עם קבוצת ההשמה והאבחון הבינ"ל תמה, המומחית בתהליכי ייעוץ ארגוני. אנשי המקצוע העומדים לרשותנו כוללים יועצים אירגוניים, פסיכולוגים התנהגותיים ואנשי פיתוח עסקי היוצרים סינרגיה תהליכית המקיפה את כל תחום הפיתוח האירגוני, ייעוץ ארגוני, שנדרש על מנת להצמיח ולבסס את העסק שלך.